keskiviikko 18. tammikuuta 2012


Heii!!
Keskiviikko ja lyhyt päivä 7.50-11.15...aika kiva :D
Ollaan nyt allulla ja pelattiin biljardii ja syötiin muffineita hah niistä sitte kuvia....
Täs teille hyvä biisi..sanat ei oikein iske mut toi poika ;)
http://www.youtube.com/watch?v=oNfwMepTuZ0  <3
Huomenna olis parra toivottavasti saadaan kyyti ja muutenki päästää avaamaa lautailukausi!!!!
Eilen oli tupperware-kutsut ja oltiin sielä,,,syötiin kaikkee hyvää.....tuo meni jonku päää apuaa!:)



                                                            Tupperware lehti ;)

nams <3

                                                  MEIDÄN HARRASTUKSET
                                                            Allun harrastukset
                                                              -Cheerleading
                                                                  -sähly
                                                                -lumilautailu
                                                              -joskus zumba

Cheerleadingiä mä oon harrastanu jotain kaks tai kaks ja puol vuotta.
Sählyä mä oon harrastanu 3 ja puol vuotta.
Lumilautailun mä alotin joskus 8 tai 7 vuotiaana.
Zumbaa mä käyn vaan joskus koittamas.
                                          
                                                             <3
                                                                     Ellun harrastukset
                                                                  -jääkiekko/lätkä
                                                                        -sähly
                                                                   -lumilautailu
                                                               
Jääkiekkoa oon harrastanu noin vuoden...
Sählyy oon harrastanu jotain 3ja puoli vuotta.
lumilautailun alotin 6vuotiaana....oon neljä vuotta lasketellu enkä silti oo hyvä siin :(
                                               
                                                      Lemppari<3<3<3<3<3<3<3<3

Täs oli tällänen erilainen postaus,,,kerranki vähä pidempi mutta antakaa postaus ideoita.....!
LISÄÄ LUKIJOITA! LISÄÄ LUKIJOITA! LISÄÄ LUKIJOITA! LISÄÄ LUKIJOITA!
                                               
                                                       <3:llä: Ellu ja Allu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti